HTML

van tüzed?

Kocsmák kölcsön öngyújtói. 15 perc hírnevet minden öngyújtó megérdemel. Ha a tiéd is, küldj két fotót és egy sztorit!
vantuzed@gmail.com

Friss topikok

a Terror!

2011.01.22. 22:27 Gyulás

A fogasban kértem tüzet, és kaptam ezt.  50%, hogy meleg volt a tulaj és büszke a Terror Háza logóra, azt mutogatta, sőt örült, mikor lefényképeztem. Visszaadtam, még egy koccintás, azóta nem is láttam. Emlékbe tőle álljon itt a terror büszke lámpása:

Szólj hozzá!

Címkék: logó repi

A bejegyzés trackback címe:

https://vantuzed.blog.hu/api/trackback/id/tr492626438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása