HTML

van tüzed?

Kocsmák kölcsön öngyújtói. 15 perc hírnevet minden öngyújtó megérdemel. Ha a tiéd is, küldj két fotót és egy sztorit!
vantuzed@gmail.com

Friss topikok

Zalatnai is ilyennel gyújtott

2011.01.24. 20:48 Gyulás

Nem egy nagy durranás, de passzol az Ibolyához, Zalatnai is ilyenekkel gyújthatott. A fickó, akivel kávéztam, addig tette a csészém mellé, amíg hátrafordulva tüzet kértem a csinos lánytól és anyukájától, akik láthatóan ritkán találkoznak, a pasikról, főiskoláról, és a boldog élet titkairól beszélgetnek. Mikor visszafordultam, 2 mp alatt értettem meg, hogy mi történt, közben bamba fejet vágtam. Mint megtudtam, sokféle reakció van, az enyém közepesen számít cikinek. Kretén poén. 

2 komment

Címkék: teljes minta

A bejegyzés trackback címe:

https://vantuzed.blog.hu/api/trackback/id/tr892626475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása