HTML

van tüzed?

Kocsmák kölcsön öngyújtói. 15 perc hírnevet minden öngyújtó megérdemel. Ha a tiéd is, küldj két fotót és egy sztorit!
vantuzed@gmail.com

Friss topikok

A csernobili mutáns

2011.02.01. 18:46 Gyulás

A fotókon látható ukrán gyújtót néhány napja kapta ajándékba szanalmas, aki egyből tovább küldte az azt megillető helyre, köszönöm! A szerkezet a csernobili mutáns nevet kapta, hiszen amiből egy átlagos öngyújtónak egy van, erre kettő jutott: két lyuk, két tartály, két gyújtás, és mindez gigantikus méretben. Azok meggyőzésére, akik azt gondolják, hogy ez nem o.k. a mutáns fejébe gravírozták, hogy "OK", ezzel eloszlatva minden kétségét. 

Igen, piros és kék a gáz, az egyik fele tűzköves a másik piezos. Egy disznóölésen láttam meg és rögtön éreztem, hogy "ilyen nekem kell"! Az öcsémtől meg is kaptam, mert látta a vágyakozást a szememben, én pedig remélem, hogy idén már nem kell öngyújtóra költenem és az esetleges közelharcokban is komoly segítségemre lehet!

A vágyakozást mindenesetre megértem, aki ezzel ad tüzet, az szó szerint két végén égetheti a gyertyát. 

 

5 komment

Címkék: mutáns gigntikus

A bejegyzés trackback címe:

https://vantuzed.blog.hu/api/trackback/id/tr362631524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pancel 2011.02.01. 20:32:17

Első! :)

Ilyet nálunk a kis boltban lehet kapni, úgy emlékszem 500 pénz.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.02.01. 20:58:25

Hiánypótló blog. Ismerőseim féltik tőlem a reklámgyújtóikat, sportból lopom őket... Egész szép kis gyűjteményem van. :)

Természetesen értékes gyújtót sosem vennék el.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.02.01. 21:18:35

Bászmek, hány napos disznóölés volt? Ezzel eltarthat egy darabig a perzselés.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.02.01. 21:23:45

@ripők:

Mutáns disznókat vágtak szerintem, nyolc sonka miegymás, így tényleg durva lehetett.

Bambulka 2011.02.01. 21:34:29

Félreértettétek: ez nem egy óriás öngyújtó, hanem egy végletekig lekicsinyített de teljesen müködőképes olajfinomító :-)
süti beállítások módosítása